ορμόνη για αδυνάτισμα ποια είναι

Αν θέλεις να μάθεις πώς να κάψεις παραπάνω λίπος όσο γυμνάζεσαι, είσαι στο κατάλληλο άρθρο! Το tip του fitness expert ώστε να δεις άμεσα αποτελέσματα και να μας ευχαριστείς μετά. Για την ακρίβεια, να ευχαριστείς την Ευτυχία Γαλανάκου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Χημικός Α.Π.Θ. που υπογράφει.

Αναγνώστης μας ρώτησε το εξής: «Έχω ακούσει ότι αν γυμναστώ με άδειο στομάχι θα κάψω περισσότερο λίπος, είναι σωστό;» Η απάντηση κρύβει και το απίθανο tip του fitness expert! Σίγουρα πρόκειται για κάτι που δεν ήξερες, αφού ούτε εμείς το είχαμε ξανακούσει….

Το tip για να καις περισσότερο λίπος

Αν γυμναστούμε το πρωί με άδειο στομάχι, δηλαδή νηστικοί για περίπου 8 ώρες τότε ο οργανισμός μας αρχίζει και ψάχνει ενέργεια για την άσκηση. Η βασική πηγή ενέργειας είναι οι αποθηκευμένοι υδατάνθρακες με την μορφή γλυκογόνου στους μυς και στο συκώτι. Το γλυκογόνο θα φτάσει τότε στο αίμα και θα διασπαστεί σε γλυκόζη για να δώσει ενέργεια.

Στη συνέχεια θα διασπαστούν και οι αποθηκευμένες πρωτεΐνες σε αμινοξέα και δυστυχώς τελευταίο θα διασπαστεί το λίπος και μάλιστα μετά από μισής ώρας ήπια ή έντονη αερόβια άσκηση. Τη στιγμή δηλαδή που θα θέλουμε να σταματήσουμε. Όσο αυξάνεται η διάρκεια της άσκησης τόσο περισσότερο λίπος χρησιμοποιείται ως ενέργεια. Όμως τη στιγμή που καταλαβαίνουμε ότι ‘καίμε’ λίπος τότε ο οργανισμός αρχίζει και εξαντλείται, μπορεί να πάθει ναυτία, χάνει νερό μέσω της αύξησης του ιδρώτα, πέφτει η πίεση και μειώνονται αισθητά τα επίπεδα της γλυκόζης του αίματος.
Ενδεχομένως να υπάρξουν και υπογλυκαιμικά επεισόδια που είναι πολύ επικίνδυνα για τους διαβητικούς αθλητές. Επομένως η αλήθεια είναι ότι όταν γυμναζόμαστε νηστικοί ένα μικρό ποσοστό λίπους πράγματι καίγεται αλλά εξαρτάται από τον ίδιο τον αθλούμενο, τον χρόνο και την ένταση της αερόβιας άσκησης. Όμως μπροστά στα προβλήματα υγείας που δημιουργούνται θεωρείται ελάχιστη η μείωση του λίπους. Το ιδανικό είναι ούτε άδειο στομάχι αλλά ούτε και γεμάτο.
Ένα μικρό σνακ όπως ένα φρούτο, μία ώρα περίπου πριν την άσκηση θα δώσει ενέργεια και αντοχή έτσι ώστε να καταφέρουμε να φτάσουμε χρονικά στο σημείο να κάψει ο οργανισμός μας το λίπος και να μην σταματήσουμε την προσπάθεια λόγω εξάντλησης.

Δες και αυτό: Κάνεις δίαιτα και γυμναστική αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Το λάθος που κοστίζει