παχάκια στη πλάτη ασκήσεις για να το κάψεις

Νιώθεις και εσύ ότι κάνεις δίαιτα και γυμναστική χωρίς αποτέλεσμα; Μάλλον κάνεις ένα λάθος που κοστίζει και μάλιστα… σε κιλά! Η Βάσια Χανή, Συνεργάτης AthensTrainers®, Pilates Instructor του συστήµατος AthensTrainers® Ultimate Pilates System®, το ανέλυσε για εσένα και μάλιστα δίνει και την εναλλακτική για να μην βρεθείς στην ίδια θέση! Στην λύση του προβλήματος και ο Γρηγόρης Δόγκας, Personal Trainer, Εισηγητής Σεµιναρίων, Associate Manager της AthensTrainers®!

Αναγνώστριά μας, μας έκανε την εξής ερώτηση: «Κάνω γυµναστική αλλά µε διαλείµµατα περίπου 3-4 εβδοµάδων. Θα δω κάποια στιγµή αποτέλεσµα ή η διακοπή αναιρεί την προσπάθεια που έχω ήδη κάνει;» Η απάντηση, πραγματικά θα σε εκπλήξει, αφού σίγουρα δεν είναι αυτή που περίμενες.

«Ποιο είναι το χρονικό διάστηµα που γυµνάζεσαι συστηµατικά και µε τι συχνότητα; Λέγοντας αποτέλεσµα εννοείς να διατηρείς ένα απλά καλλίγραµµο σώµα διατηρώντας το ποσοστό του λίπους σε χαµηλά επίπεδα ή ταυτόχρονα να βλέπεις βελτίωση σε παραµέτρους όπως στη δύναµη και την αντοχή σου;

Για να δικαιολογήσεις την παύση των 3-4 εβδοµάδων θα πρέπει να ασκείσαι συστηµατικά 3 και άνω φορές την εβδοµάδα για διαστήµατα περισσότερο των πέντε µηνών. Αλλά και πάλι είναι σηµαντικό το είδος της άσκησης που ακολουθείς και το πόσο έντονα γυµνάζεσαι για να δεις τελικώς αν η διακοπή αναιρεί την προσπάθειά σου. Το να διατηρείς τα ποσοστά του λίπους σου σε χαµηλά επίπεδα και να έχεις ένα γραµµωµένο σώµα µπορείς να το πετύχεις ακόµα και τις περιόδους που δεν γυµνάζεσαι µε µία ισορροπηµένη και σωστή διατροφή.

Αν όµως ζητάς βελτίωση των φυσικών παραµέτρων, θα σε στεναχωρήσω γιατί µετά τις δύο εβδοµάδες αποχής από την άσκηση µειώνονται ως και 20% οι ικανότητές σου στην αερόβια ικανότητα και µε λίγο πιο αργούς ρυθµούς και στη δύναµη. Αν απέχεις για τόσο µεγάλο χρονικό διάστηµα από την άσκηση λόγω περιορισµένου χρόνου και αυξηµένων υποχρεώσεων, θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις, έστω και µία φορά την εβδοµάδα να κάνεις µία «mini» προπόνηση. Το λίγο είναι καλύτερο από το τίποτα», αναφέρει ο Γρηγόρης και η Βάσια δίνει εναλλακτική.

Τι να κάνεις για να αντισταθμίσεις το λάθος σου

«Τι κάνεις όταν η µέρα σου είναι τόσο γεµάτη που δεν καταφέρνεις να βρεις 2-3 ώρες την εβδοµάδα για να γυµναστείς; Το πρώτο µυστικό είναι απλό: Κίνηση! Χρειάζεται απλά να σηκωθείς απο την καρέκλα και να αρχίσεις να µετράς βήµατα (ένας βηµατοµετρητής θα βοηθήσει).

Για παράδειγµα θα µπορούσες να περπατήσεις µέχρι τη δουλειά σου αν βρίσκεται σε κοντινή απόσταση αντί να πάρεις αυτοκίνητο, ειδάλλως να επιλέξεις να κατέβεις µία µε δύο στάσεις νωρίτερα αν χρησιµοποιείς µετρό η λεωφορείο. Αν πρέπει οπωσδήποτε να χρησιµοποιήσεις το αυτοκίνητο τότε µπορείς να παρκάρεις λίγο πιο µακριά.

Στο γραφείο αντί να στείλεις ένα mail ή SMS σε συνάδελφο διαφορετικού τµήµατος θα µπορούσες να σηκωθείς και να του µιλήσεις. Η χρήση της σκάλας και όχι του ασανσέρ επίσης θα βελτίωνε τη φυσική σου κατάσταση. Μια βόλτα µε τα πόδια στη γειτονιά σου µετά τη δουλειά, µόνο αναζωογονητική µπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται µεγάλη προσπάθεια, µόνο µεγάλη απόφαση, αυτή της αλλαγής στον τρόπο ζωής. Βέβαια υπάρχει και το δεύτερο µυστικό, αυτό της εξάσκησης µέσω internet.

Γίνεσαι συνδροµητής σε κανάλι µε γυµναστική, που καλύπτει µεγάλο εύρος προγραµµάτων και επιπέδων φυσικής κατάστασης, και εκτελείς το πρόγραµµα στο χρόνο και χώρο που εσύ επιθυµείς! Ιδανικά βέβαια απευθύνεσαι σε Personal Trainer, που θα σε γυµνάζει στον ελάχιστο χρόνο που διαθέτεις αλλά και παράλληλα θα σε εκπαιδεύσει σε θέµατα στάσης σώµατος και µετακίνησης ώστε να αποφεύγονται τραυµατισµοί λόγω είτε υπέρχρησης είτε κακής στάσης στην εργασία σου!» τονίζει η Βάσια.

Αυτό το θέμα μας σίγουρα θα σε βοηθήσει: Kάνε κοιλιακούς πέτρα με 3 μόνο ασκήσεις – Γίνονται και σπίτι