λίπος στην κοιλιά ασκήσεις γυμναστικής

Αν είσαι κι εσύ από εκείνους που ταλαιπωρούνται, μιας που το λίπος στην κοιλιά δε λέει να φύγει, έχουμε τη λύση! Με μια άσκηση θα το κάνεις παρελθόν, και δεν θες παραπάνω από μισή ώρα την ημέρα για την κάνεις στο σπίτι σου.

Μπορεί να γίνει ακόμα και από αρχάριους, και δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις. Και το όνομα αυτής; Alligator Drag! Παρακάτω θα βρεις λεπτομέρειες αλλά και το τι είναι ακριβώς.

Τι είναι η άσκηση Alligator Drag για το λίπος της κοιλιάς

Η συγκεκριμένη άσκηση συνδυάζει cardio με ασκήσεις σταθερότητας και δύναμης, για ακόμη πιο άμεσα αποτελέσματα. Όπως και οι προηγούμενες, αυτή η άσκηση θα γυμνάσει όλο σου τον κορμό, ενώ με την επιπρόσθετη κίνηση θα σε βοηθήσει να κάψεις ακόμη περισσότερες θερμίδες.

Πώς θα την κάνεις σωστά

Ξεκίνα από ένα σημείο του σπιτιού που σου επιτρέπει να κινηθείς σε μια απόσταση περίπου 10 μέτρων (το διάδρομο, το σαλόνι ή ακόμη και το μπαλκόνι). Τοποθέτησε κάτω από τα πέλματά σου μια πετσέτα ή ένα ύφασμά (οτιδήποτε επιτρέπει μεγαλύτερη ολίσθηση στο πάτωμα κάνει για τη δουλειά) και ξεκίνα να προχωράς με τα χέρια προς τα μπροστά, μέχρι να ολοκληρώσεις την απόσταση. Ξεκουράσου για 60’’-90’’ (όσα νιώθεις πως έχεις ανάγκη) και επανέλαβε κινούμενη προς το σημείο εκκίνησής σου, για να ολοκληρώσεις το σετ. Επανέλαβε άλλη μια φορά (αν δεν σου φτάνει ο χώρος, απλά κάνε περισσότερα σετ).

Το top μυστικό για το λίπος στην κοιλιά – Τι αν τρως πριν την γυμναστική

Το «κλειδί» στην επιτυχία φέρεται να είναι η κατανάλωση πρωτεΐνης μία περίπου ώρα πριν ξεκινήσουμε τη γυμναστική μας. Η πρωτεΐνη αποτελεί βασικό συστατικό για την επίτευξη της καύσης λίπους, η οποία σχετίζεται με την αύξηση ρυθμού του μεταβολισμού. Σε αυτό ακριβώς βοηθά και ένα πρωτεϊνούχο γεύμα, το οποίο και θα μας χορτάσει και θα μας χαρίσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό μας για ταχύτερες καύσεις.

Έτσι, το λίπος δίνει σιγά σιγά τη θέση του στους μύες, με αποτέλεσμα κάθε μας προπόνηση να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική. Πρώτα δηλαδή καίγεται το περιττό λίπος και εν συνεχεία πετυχαίνουμε τη σύσφιξη μέσω της άσκησης. Ιδανικά, λίγο πριν τη σωματική άσκηση θα πρέπει να καταναλώνουμε 12 από τα 70 γραμμάρια πρωτεΐνης που συνιστούν οι ειδικοί να λαμβάνουμε καθημερινά, μέσω υγιεινών τροφών όπως είναι το γάλα, το κοτόπουλο, τα αυγά ή η γαλοπούλα. Εναλλακτικά, στη λίστα μας μπορούν να προστεθούν και τα smoothie πρωτεΐνης.

Έχετε παχάκια στη πλάτη; Κάντε τα παρελθόν σε 15 λεπτά με 3 ασκήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ