Πώς να προσελκύσεις έναν σύντροφο

Είσαι μόνη και βρίσκεσαι αναζήτηση συντρόφου; Οι προσπάθειές σου είναι μέχρι στιγμής μάταιες και καταλήγεις να σκέφτεσαι, τις κλασικές ατάκες “δεν υπάρχουν άντρες” και “ίσως κάνω κάτι λάθος εγώ”; Η απάντηση είναι πως ναι, εσύ κάνεις το λάθος! Ο λόγος είναι πολύ απλός.

Εσύ είσαι λάθος ή καλύτερα οι πεποιθήσεις σου είναι λάθος. Πολλοί νομίζουν ότι απλά χρειάζεται να ακολουθήσουν την καρδιά τους για να βρουν την πραγματική αγάπη και τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Αλλά το ποιοι πραγματικά είμαστε πριν αφεθούμε στην αγάπη και στον έρωτα έχει μεγάλη σημασία!

Είναι σημαντικό να αγαπάμε πλήρως τον εαυτό μας και μαζί με αυτόν και ελαττώματά του. Αν δεν αγαπήσει κάποιος ο ίδιος τον εαυτό του, τότε πως περιμένει κάποιος άλλος να το κάνει; Όταν αγαπάμε τον εαυτό μας άνευ ορίων, πιστεύουμε στην αξία μας και παραμένουμε δεκτικοί στα συναισθήματα των άλλων και τότε έρχεται σε μας η πραγματική αγάπη.

Πίστεψε ότι τα συναισθήματά σου μπορούν να βρουν ανταπόκριση

Πολλές φορές ο κόσμος πιστεύει ότι είναι άσχημο να θέτουμε εκ των προτέρων προτεραιότητες και να έχουμε προσδοκίες από μία σχέση. Αντί να εξωτερικεύουμε προς τα έξω το φως του εαυτού μας ψάχνοντας για ένα πρόσωπο ξεχωριστό, μπορούμε να αλλάξουμε προς τα μέσα αναζητώντας τις ιδιότητες που θέλουμε να έχει αυτό το ιδιαίτερο άτομο στον εαυτό μας.

Αν είχες προβλήματα σε προηγούμενες σχέσεις ή σε μερικές από αυτές, βρες τον κοινό τους παρονομαστή.

Οι προβληματικές φάσεις που εντοπίζουμε σε σχέσεις που συνάπτουμε αφορούν λιγότερο το άλλο πρόσωπο και περισσότερο τους εαυτούς μας. Καθοδηγούν τη ζωή μας με μαθήματα που για να τα μάθουμε θα πρέπει να ερμηνεύσουμε σωστά τις  καταστάσεις. Για παράδειγμα, αν ένιωθες παραμελημένη σε μία σχέση, ίσως να είχες εγκαταλείψει η ίδια τον εαυτό σου σε κάποιο βαθμό. Σε αυτή την περίπτωση, ψάξε μέσα σου και εμπιστεύσου το ένστικτό σου για το τι μπορείς να κάνεις περισσότερο για τον εαυτό σου.

Το μυστικό ένα και είναι πολύ απλό δηλαδή. Όταν πιστέψετε ότι τα συναισθήματά σας μπορούν να βρουν ανταπόκριση σε κάποιον κι εσείς οι ίδιοι έχετε τα χαρακτηριστικά που ζητάτε από το άλλο πρόσωπο, τότε είστε πιο κοντά στην αληθινή αγάπη.

Διαβάστε επίσης:

5 βήματα για να ανεβάσεις την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη!

Ψηλά το κεφάλι

Νιώσε σίγουρη για τον εαυτό σου και άφησε τους γύρω σου να το δουν. Στάσου ίσια, σήκωσε το κεφάλι ψηλά, χαλάρωσε τους ώμους σου και κράτησε οπτική επαφή με το συνομιλητή σου. Έτσι θα κάνεις θετική εντύπωση και θα ανέβει η αυτοπεποίθησή σου.

Περπάτα πιο γρήγορα

Το σίγουρο περπάτημα είναι ενεργητικό και αποφασιστικό. Ένας άνθρωπος με αυτοπεποίθηση περπατά γρηγορότερα. Δεν είναι ανάγκη να βιάζεσαι. Ακόμα κι αν δεν έχεις κάπου να πας, πρόσθεσε ζωντάνια στο βηματισμό σου.

Κοίτα στα μάτια

Υπάρχουν φορές που αποφεύγουμε την οπτική επαφή. Έτσι δίνεις την εντύπωση πως είτε νιώθεις μειονεκτικά είτε αισθάνεσαι ένοχη και φοβάσαι. Το να κοιτάς το συνομιλητή σου στα μάτια λέει πολλά για το χαρακτήρα σου. Δείχνει ότι πατάς γερά στα πόδια σου, δηλώνεις τιμιότητα και πίστη.

Στην πρώτη σειρά

Συνήθως αποφεύγεις να κάνεις αισθητή την παρουσία σου σε μια συγκέντρωση και κάθεσαι πίσω πίσω. Αυτό δείχνει έλλειψη αυτοπεποίθησης. Την επόμενη φορά, τόλμα και κάθισε στην πρώτη σειρά!

Η δύναμη του χαμόγελου

Το πλατύ και αληθινό χαμόγελο κρύβει σιγουριά, καλή πρόθεση και φυσικά αυτοπεποίθηση. Ακόμα κι αν δεν έχεις όρεξη να χαμογελάσεις, πίεσε τον εαυτό σου μέχρι να σου βγει φυσικά. Με αυτό τον τρόπο, θα δεις τους συνομιλητές σου να αλλάζουν στάση απέναντί σου και να δείχνουν ενδιαφέρον όταν τους μιλάς.

Πώς η μοναξιά επηρεάζει την υγεία μας

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Diabetologia, το περιοδικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη του Διαβήτη [EASD], δείχνει ότι η παρατεταμένη μοναξιά μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του διαβήτη, υποδηλώνοντας ότι θα μπορούσε ενδεχομένως να επιδεινώσει την ευπάθεια των ανθρώπων για ανάπτυξη διαβήτη τύπου 2, εάν η μοναξιά συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα.

Μοναξιά εννοείται όταν ένα άτομο αντιλαμβάνεται ότι οι κοινωνικές του ανάγκες δεν ικανοποιούνται και αντανακλά μια ανισορροπία μεταξύ των επιθυμητών και των πραγματικών κοινωνικών σχέσεων. Το ένα πέμπτο των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι αισθάνονται μοναξιά μερικές φορές.

Υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για το ρόλο της μοναξιάς στην υγεία και προηγούμενη έρευνα έχει συσχετίσει τη μοναξιά με αυξημένο κίνδυνο θανάτου και καρδιακών παθήσεων. Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που διερεύνησε την εμπειρία της μοναξιάς με μεταγενέστερη έναρξη του διαβήτη τύπου 2.

Η μελέτη ανέλυσε δεδομένα από την Αγγλική Διαχρονική Μελέτη Γήρανσης σε 4.112 ενήλικες ηλικίας 50 ετών και άνω, τα οποία συλλέχθηκαν από το 2002 έως το 2017. Στην αρχή της συλλογής δεδομένων όλοι οι συμμετέχοντες ήταν απαλλαγμένοι από διαβήτη και είχαν φυσιολογικά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Η μελέτη έδειξε ότι για μια περίοδο 12 ετών, 264 άτομα εμφάνισαν διαβήτη τύπου 2. Το επίπεδο της μοναξιάς που μετρήθηκε στην αρχή της συλλογής δεδομένων ήταν ένας σημαντικός προγνωστικός παράγοντας για την έναρξη του διαβήτη τύπου 2.

Ο επικεφαλής συγγραφέας Dr Ruth Hackett από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής, Ψυχολογίας και Νευροεπιστήμης (IoPPN) King’s College London δήλωσε: «Η μελέτη δείχνει μια ισχυρή σχέση μεταξύ της μοναξιάς και της μετέπειτα έναρξης του διαβήτη τύπου 2.

Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ότι αυτή η σχέση είναι ισχυρή ακόμη και όταν λαμβάνονται υπόψη παράγοντες που είναι σημαντικοί στην ανάπτυξη του διαβήτη, όπως το κάπνισμα, η πρόσληψη αλκοόλ και η γλυκόζη στο αίμα, καθώς και παράγοντες ψυχικής υγείας όπως η κατάθλιψη.

Η μελέτη καταδεικνύει επίσης μια σαφή διάκριση μεταξύ της μοναξιάς και της κοινωνικής απομόνωσης στο ότι η απομόνωση ή η μόνη διαβίωση δεν προβλέπει διαβήτη τύπου 2 ενώ η μοναξιά, η οποία καθορίζεται από την ποιότητα των σχέσεων ενός ατόμου.

Σύμφωνα με τη μελέτη, ένας πιθανός βιολογικός λόγος πίσω από τη σχέση μεταξύ της μοναξιάς και του διαβήτη τύπου 2 θα μπορούσε να είναι ο αντίκτυπος της διαρκούς μοναξιάς στο βιολογικό σύστημα το οποίο είναι υπεύθυνο για το άγχος, το οποίο, με την πάροδο του χρόνου, επηρεάζει το σώμα και αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη.

«Εάν το αίσθημα της μοναξιάς γίνει χρόνια», εξήγησε ο Δρ Hackett. «Στη συνέχεια, κάθε μέρα διεγείρεται το σύστημα άγχους και με την πάροδο του χρόνου που οδηγεί σε φθορά στο σώμα σας και αυτές οι αρνητικές αλλαγές στη βιολογία που σχετίζονται με το στρες μπορεί να συνδέονται με την ανάπτυξη διαβήτη τύπου 2.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ