Θαυματουργή μάσκα για αδύναμα μαλλιά

Φιάξτε αυτή την θαυματουργή μάσκα για αδύναμα μαλλιά με γάλα, ελαιόλαδο και μέλι και δώστε λύση στην κατεστραμμένη, θαμπή και άτονη κόμη σας!
Τα τρία αυτά συστατικά συμβάλλουν στην ενδυνάμωση και τη σωστή θρέψη της τρίχας, χαρίζοντας τους διαρκή λάμψη και όγκο!

Γιατί γάλα: Η πρωτείνη, που περιέχεται πλουσιοπάροχα στο γάλα, αποτελεί δομικό στοιχείο της τρίχας. Αυτό σημαίνει ότι προωθεί την υγιή ανάπτυξη και τη θρέψη των μαλλιών μας. Το ασβέστιο του γάλακτος έχει σημαντικό ρόλο στην κερατινοποίηση και η κερατίνη είναι μία από τα κύρια συστατικά της τρίχας.

Βάλε γιαούρτι στα μαλλιά σου και πέσε για ύπνο – Μόλις ξυπνήσεις θα μείνεις άφωνη

Γιατί ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο συμβάλλει στον έλεγχο της ξηροδερμίας του τριχωτού της κεφαλής. Τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, η βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε του ελαιόλαδου, ενυδατώνουν και θρέφουν σε βάθος την τρίχα.

Γιατί μέλι: Το μέλι έχει την ικανότητα να συγκρατεί και να διατηρεί την υγρασία, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθάει πολύ στην ενυδάτωση της τρίχας. Κάτι που είναι ιδιαίτερα οφέλιμο για τα ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά.


Τι θα χρειαστείτε:

  • 1/2 φλιτζάνι γάλα
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι

Εκτέλεση:

Ζεστάνετε λίγο το γάλα ώστε να λιώσει ευκολότερα το μέλι. Πρόσθεσε το ελαιόλαδο και τα ανακάτεψε καλά. Άπλωσε τη μάσκα μαλλιών σε στεγνά ή νωπά μαλλιά και την άφησε την να δράσει για 20 – 25 λεπτά. Στη συνέχεια ξεπλύνετε τα μαλλιά σας και λουστείτε κατά τη συνήθη διαδικασία.

Διαβάστε επίσης:

Όλα όσα πρέπει να κάνεις για δυνατά και υγιή μαλλιά

Είτε μακριά είτε κοντά, τα μαλλιά για πολλές γυναίκες είναι το χαρακτηριστικό της ομορφιάς τους! Η επίσκεψη στο κομμωτήριο δεν αρκεί από μόνη της για να μας χαρίσει υγιή και μεταξένια τρίχα. Ακολουθούν 5 μυστικά που χαρίζουν στα μαλλιά μας υγεία και ομορφιά!

Λάδι Argan

Το λάδι argan ή “υγρό χρυσάφι”, όπως το αποκαλούν οι Μαροκινοί, είναι ένα πραγματικό ελιξίριο ομορφιάς, γνωστό για τις ευεργετικές, καλλυντικές και θεραπευτικές του ιδιότητες.

Πρόσφατα μάλιστα αναγνωρίστηκε και προστατεύεται από τον Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό (UNESCO) ως πολιτιστικός θησαυρός!

Το μυστικό για την αποτελεσματικότητά του φαίνεται να είναι η υψηλή του περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά οξέα. Ακόμη, είναι μια από τις πιο πλούσιες πηγές βιταμίνης E, η οποία είναι γνωστή για την αντιγηραντική δράση της στο δέρμα. Τέλος, περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες, σκουαλένιο, φαινόλες και καροτένια, που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες αποτελούν βασικές αιτίες της γήρανσης της επιδερμίδας.

Μυστικά για υγιή μαλλιά

Σε ό,τι αφορά στη φροντίδα των μαλλιών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εντατική θεραπεία ενυδάτωσης, επανορθώνοντας τα άτονα και κατεστραμμένα μαλλιά, ή και σε καθημερινή βάση, θρέφοντας τις σπασμένες άκρες και χαρίζοντας εκτυφλωτική λάμψη στην τρίχα.

Λάδι Καρύδας

Το λάδι καρύδας θεωρείται ελιξίριο οµορφιάς και υγείας, το λάδι καρύδας σου δίνει βιταµίνες, µέταλλα, αντιµυκητιακά, αντιοξειδωτικά και αντιβακτηριδιακά στοιχεία! Μια ενυδατική και µαλακτική «βόµβα» οµορφιάς για το δέρµα και τα µαλλιά σου.Άπλωσε µικρή ποσότητα λαδιού, επιµένοντας στις άκρες των µαλλιών σου. Τύλιξε µε µια πετσέτα το κεφάλι σου και άφησέ το να δράσει όλο το βράδυ. Το επόµενο πρωί λούσου κανονικά. Θα παρατηρήσεις αµέσως τη διαφορά. Τα µάλλιά σου θα είναι απαλά και λαµπερά!

Γιαούρτι

Αν έχεις θέματα με τα μαλλιά σου, βάλε γιαούρτι και πέσε για ύπνο. Θα μας θυμηθείς! Έχει απίστευτα οφέλη και τα καταγράψαμε ένα προς ένα.

Ειδικά αν το θέμα σου εστιάζετε στην πιτυρίδα, αποχαιρέτα την μία για πάντα. Το γιαούρτι περιέχει ένζυμα που δρουν ενάντια στην πιτυρίδα! Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανακατέψεις 1/4 της κούπας γιαούρτι με αντίστοιχη αναλογία λάδι jojoba και να κάνεις μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Άσε το μείγμα για μισή ώρα ή και για όλο το βράδυ και στη συνέχεια ξέβγαλέ το.

Διατροφή

Τα μαλλιά συχνά μπορεί να είναι άτονα, χωρίς όγκο. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να ευθύνεται η έλλειψη κάποιου απαραίτητου θρεπτικού συστατικού από τον οργανισμό.Επειδή η διατροφή μας αντανακλάται στην εμφάνισή μας, κάνοντας μερικές απλές αλλαγές μπορούμε να δώσουμε και πάλι ζωή στα μαλλιά μας.

Καλές πηγές πρωτεϊνών στη διατροφή μας είναι το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, το αβγό και το ψάρι. Για όσους προτιμούν τις φυτικές πηγές πρωτεϊνών, εξαιρετική λύση είναι η κινόα. Οι σπόροι του θάμνου παρέχουν στον οργανισμό μας πλήρεις πρωτεΐνες, δηλαδή πρωτεΐνες που αποτελούνται και από τα 9 αμινοξέα που δεν μπορεί να συνθέσει ο οργανισμός μας από μόνος του. Ένα από αυτά είναι η λυσίνη, βασικό συστατικό σε αρκετά σαμπουάν ενάντια της τριχόπτωσης.

Τα καρότα είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α. Όχι, δεν σε βοηθούν μόνο στο καλοκαιρινό σου μαύρισμα, αλλά και στη φροντίδα του τριχωτού της κεφαλής… που σημαίνει μαλλιά λαμπερά, ενυδατωμένα και χωρίς πιτυρίδα.

Και μην ξεχνάς το κάπνισμα!

Καπνίζεις; Το κάπνισμα δεν βλάπτει μόνο συνολικά την υγεία αλλά και το χρώμα των μαλλιών. Oι καπνιστές έχουν τέσσερις φορές μεγαλύτερες πιθανότητες τα μαλλιά τους να ασπρίσουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ