βιταμίνες για καλύτερο κρεβάτι

Είναι γνωστό ότι η άσκηση έχει σηµαντικά οφέλη για τον οργανισµό µας. Ενισχύει την καλή υγεία, βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, σµιλεύει το σώµα. Νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι αυτή είναι η καλύτερη ώρα και για… κρεβάτι!

Η γυµναστική ανεβάζει τα επίπεδα τεστοστερόνης, που µε τη σειρά της εκτοξεύει την ερωτική επιθυµία στα ύψη. Επίσης, η κυκλοφορία του αίµατος γίνεται καλύτερα, µε αποτέλεσµα η κλειτορίδα και ο κόλπος να γίνονται ακόµα πιο ευαίσθητα σε κάθε άγγιγµα. Έτσι, απολαµβάνεις ακόµα περισσότερο το κρεβάτι

Αισθάνεσαι ακόµα πιο καλά

Χάρη στην αύξηση της τεστοστερόνης, εκπέµπεις αυτοπεποίθηση. Οι περισσότεροι από εµάς νιώθουµε πολύ καλά µε το σώµα µας µετά την άσκηση. Έτσι, το κρεβάτι αποκτά νέα διάσταση µετά το γυµναστήριο, αφού είµαστε σίγουροι ότι δείχνουµε ωραίοι.

Ανεβάζει τη θερµοκρασία

Ύστερα από µια έντονη αερόβια άσκηση οι παλµοί της καρδιάς είναι ανεβασµένοι. Όση περισσότερη ώρα µπορείς να τους κρατήσεις σε υψηλούς ρυθµούς, τόσο θα συνεχίσεις να καις θερµίδες. Μπόνους… κάνοντας έρωτα µπορείς να χάσεις… ευχάριστα έως και 150 θερµίδες!

Είσαι «ανεβασµένη»

Οι ενδορφίνες σου είναι έτσι κι αλλιώς ανεβασµένες λόγω της γυµναστικής. Κάνοντας όµως σεξ µετά την προπόνηση παρατείνεις σηµαντικά το αίσθηµα της ευφορίας.

Τέλεια προπόνηση, τέλειο κρεβάτι

Και όµως, η άσκηση έχει πολλά περισσότερα οφέλη από όσα φαντάζεσαι! Οι γυµνασµένοι κοιλιακοί παίζουν πολύ σηµαντικό ρόλο στη διέγερση. Όταν γυµνάζεις τον κορµό σου, δυναµώνεις παράλληλα τους µύες της πυελικής χώρας (είναι εκείνοι που ενεργοποιούνται όταν βρίσκεσαι σε διέγερση και συσπώνται όταν έρχεσαι σε οργασµό). Γι’ αυτό µην αµελείς τις ασκήσεις για τους κοιλιακούς κάθε φορά που πας γυµναστήριο.

4,5% αυξάνεται το ετήσιο εισόδηµα σε εκείνους που κάνουν έρωτα2-3 φορές την εβδοµάδα, σε σύγκριση µε εκείνους που κάνουν λιγότερο. Εκείνοι που έρχονται σε επαφή µε τον σύντροφό τους συχνά τείνουν να είναι πιο υγιείς και λιγότερο αγχωµένοι, γεγονός που ενισχύει την εργασιακή τους απόδοση.

Αυτά που τρώω µπορούν να καθορίσουν τη λίµπιντό µου;

Φυσικά! Η διατροφή που ακολουθείς έχει σηµαντικό αντίκτυπο στην ερωτικ΄γ ή σου υγεία. Οι τροφές που κάνουν καλό στο καρδιαγγειακό σύστηµα (όπως είναι στο µεσογειακό µοντέλο) βοηθούν και στην ενίσχυση της επιθυµίας για κρεβάτι. Αυτό συµβαίνει γιατί η σωστή λειτουργία της καρδιάς ενισχύει την κυκλοφορία του αίµατος στο σώµα και εποµένως και στον κόλπο σου.

Το ίδιο ισχύει και µε το κόκκινο κρασί. Ένα µε δύο ποτηράκια µπορούν να µειώσουν τις αναστολές και να ενισχύσουν τη λίµπιντό σου. Επίσης, η σοκολάτα και τα οστρακοειδή είναι αφροδισιακά! Αυτό συµβαίνει γιατί είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, που ενισχύει την παραγωγή τεστοστερόνης. Το ίδιο όφελος έχεις και µε τα γαλακτοκοµικά, το µοσχάρι και τα καρύδια. Όµως χρειάζεται προσοχή, αφού υπάρχουν τροφές που ρίχνουν τη λίµπιντό σου. Αυτές είναι τα λιπαρά, η ζάχαρη και οι υδατάνθρακες.

1 µε 2 είναι ο αριθµός των µήλων που πρέπει να καταναλώνεις την ηµέρα, αν θέλεις να ενισχύσεις την επιθυµία σου για έρωτα και να αυξήσεις τις πιθανότητες για κορύφωση. Τα µήλα περιέχουν φλοριτζίνη, ένα οιστρογόνο που εκτοξεύει την επιθυμία σου.

Δες και αυτό: Το μεγάλο βιβλίο της Tantra στο κρεβάτι – Για πολλαπλή κορύφωση

Από την Έλλη Μαραγκάκη