διαλογισμός για αρχάριους τεχνικές και tips

Ο διαλογισμός είναι ένας ευρύς όρος, που περιγράφεται κυρίως ως μια μορφή άσκησης του πνεύματος. Δε διαφέρει από ό, τι οι ασκήσεις που κάνετε για τους μυς του σώματός σας, αλλά αντί να προπονείτε δικέφαλους και τρικέφαλους δουλεύετε για την γαλήνη του μυαλού σας. Πώς μπορεί όμως να γίνει από αρχάριους και ποια τα οφέλη;

Ο διαλογισμός είναι ευεργετικός για την ανθρώπινη υγεία, επειδή ανακουφίζει από την ένταση και το στρες και σίγουρα στις μέρες που διανύουμε θα σας φανεί πολύ χρήσιμος. Θα διαπιστώσετε μάλιστα ότι αν βρείτε το κλειδί, δεν είναι δύσκολο να διαλογιστείτε ακόμα και μέσα στο σπίτι σας.

3 τεχνικές για διαλογισμό σε αρχάριους:

Κάντε το διαλογισμό την επίσημη πρακτική σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να διαλογίστούν, αλλά, δυστυχώς, εγκαταλείπουν σύντομα επειδή δεν παίρνουν την ευημερία και την καλή διαβίωση τους πολύ σοβαρά. Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε το διαλογισμό ένα μέρος της ζωής σας είναι να δεσμεύσετε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας μόνο για διαλογισμό. Έχετε υπόψη σας ότι μπορείτε να διαλογιστείτε όποτε επιθυμείτε, αλλά προσπαθήστε να βρείτε τις πιο ήρεμες στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να αποφευχθεί κάθε περισπασμός.

Για να αρχίσει κάποιος διαλογισμό, η ευκολότερη τεχνική είναι να επικεντρωθεί στην αναπνοή του. Μερικοί άνθρωποι μετράνε τις ανάσες τους και άλλοι επαναλαμβάνουν ήχους όπως “Oμμ”. Αν επιλέξετε να εστιάσετε στην αναπνοή σας, προσπαθήστε να αισθάνεστε τον κρύο αέρα που εισέρχεται ρουθούνια σας. Μπορείτε να φανταστείτε πως εισπνέετε καθαρό αέρα και αυτό να χαλαρώσει όλους τους μυς. Ενώ εκπνέετε, προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στο θερμό αέρα που βγαίνει από το σώμα σας. Μαζί με την εκπνοή φεύγουν και όλες οι άσχημες σκέψεις ή τα αρνητικά συναισθήματα και το άγχος που βιώνουμε

Προσπαθήστε να κάνετε διατάσεις πριν από το διαλογισμό. Οι διατάσεις χαλαρώνουν τους μυς, και σας επιτρέπουν να καθίσετε πιο άνετα. Όταν πρόκειται για διαλογισμό, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι να είναι είστε χαλαροί. Η έκταση του σώματος φέρνει την προσοχή σας στο σώμα, το οποίο είναι ένας από τους στόχους στο διαλογισμό. Αντί να ασχοληθούμε με τα πάντα γύρω μας, θα επικεντρωθούμε στο πώς αισθανόμαστε στο δικό μας σώμα

Τα οφέλη που θα φέρει ο διαλογισμός στην υγεία σας

  • μειώνει το ρυθμό της αναπνοής και επιβραδύνει τον καρδιακό παλμό
  • αυξάνει την ικανότητα να χαλαρώσουμε
  • χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση
  • αυξάνει την αντοχή σε ασκήσεις στους καρδιολογικά πάσχοντες
  • επιτρέπει στα άτομα να φθάσουν σε βαθύτερο επίπεδο χαλάρωσης
  • μειώνει τις κρίσεις άγχους και αυξάνει την ανταπόκριση στη χαλάρωση
  • ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Η έρευνα έδειξε ότι ο διαλογισμός αυξάνει τη δραστηριότητα των φυσικών αμυντικών οργανισμών του σώματος, που σκοτώνουν βακτήρια και καρκινικά κύτταρα.
  • αυξάνει την αυτοπεποίθηση
  • αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης. Τα χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης συνδέονται με την κατάθλιψη, την παχυσαρκία, την αυπνία και τους πονοκεφάλους.
  • μειώνει το προ-έμμηνης ρύσης σύνδρομο
  • βοηθά στις αλλεργίες
  • βοηθά στην αρθρίτιδα

Με πληροφορίες από healthnet.gr

Αμαρτία ή αυτοσυγκράτηση; Διαβάστε εδώ την απάντηση – Θα σας εκπλήξει