Το τσιμπολόγημα είναι η καθημερινή αγαπημένη σου συνήθεια. Είτε βρίσκεσαι στο γραφείο, το δρόμο ή στο σπίτι έχεις την ανάγκη να φας ένα σνακ. Πρέπει όμως να φανείς ιδιαίτερα προσεκτική στην επιλογή του, αφού τα έτοιμα σνακ μπορούν πολύ εύκολα να ανεβάσουν τη ζυγαριά σου.

Παρακάτω σου προτείνουμε μερικά απολαυστικά και υγιεινά σνακ που θα σε ξετρελάνουν!

Ντοματάκια με κατσικίσιο τυρί

Βάλε πάνω σε 5 μισά μεγάλα ντοματάκια, 2 κουταλιές της σούπας κατσικίσιο τυρί. Πασπάλισε με 2 κουταλάκια του γλυκού ψυλοκομμένα μυρωδικά (άνηθο, βασιλικό ή μαϊντανό)

Παγωμένο γιαούρτι με blueberries και κάρδαμο

Βάλε πάνω σε ½ φλιτζάνι παγωμένο γιαούρτι, ½ φλιτζάνι blueberries και λίγο κάρδαμο. Μπορείς να αντικαταστήσεις τα blueberries με φράουλες

Μπουκιές μαύρης σοκολάτας και ξηρών καρπών

Ανακάτεψε ¼ φλιτζανιού ψημένους και ανάλατους ξηρούς καρπούς με 30γρ λιωμένη μαύρη σοκολάτα (70-80% κακάο). Βάλε το μίγμα σε μπουκίτσες σε λαδόκολλα και αφήστε στο ψυγείο μέχρι να κρυώσουν

Τροπικό parfait γιαουρτιού

Βάλε σε ½ φλιτζάνι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ½ κομμένο ακτινίδιο, ¼ φλιτζανιού κομμένο μάνγκο. Πασπάλισε με 1 κουταλιά της σούπας ανάλατα κάσιους

Πορτοκάλι με καρύδια

1 μπολάκι με κομμένο πορτοκάλι και από πάνω θα βάλεις 2 κουταλιές της σούπας καρύδια

Διάβασε επίσης:

Κάνε update στα σνακ σου

Πήρα βάρος λόγω θεραπείας με κορτιζόνη. Τι πρέπει να προσέξω;ση