φρούτα θερμίδες

Έχετε αναλογιστεί ποτέ πόσες θερμίδες έχουν μερικά από τα πιο νόστιμα φρούτα; Σίγουρα το μήλο προκαλεί εντύπωση μιας και έχει τις περισσότερες!

Μπορεί οι ειδικοί να τονίζουν πως πρέπει να τα τρώμε, μιας και κάνουν καλό στην υγεία μας, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνουμε αφού περιέχουν σάκχαρα που ίσως να μας μπλοκάρουν σε μεγάλες ποσότητες.

Φρούτα και θερμίδες αναλυτικά

Μήλο

Το μήλο είναι το πιο διαδεδομένο φρούτο παγκοσμίως. Έχει αγχολυτική, αντιοξειδωτική, αντιγηραντική και αντιπυρετική δράση. Είναι προτιμότερο να τρώγεται με τη φλούδα, γιατί έτσι διεγείρει το μεταβολισμό, ρυθμίζει το ζάχαρο και τη λειτουργία του εντέρου. Είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς των φρούτων. Ένα μήλο έχει 133 θερμίδες.

Πορτοκάλι

Το πιο γνωστό εσπεριδοειδές προκαλεί χαμηλή αύξηση της γλυκαιμίας, άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από έναν διαβητικό. Είναι έντονα αντιοξειδωτικό και βοηθάει πολύ στην απορρόφηση του σιδήρου. Με ένα πορτοκάλι την ημέρα μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνη C, εκτός αν πρόκειται για καπνιστή, που χρειάζεται δύο πορτοκάλια ημερησίως. Λόγω της σημαντικής του περιεκτικότητας σε φυλλικό οξύ, βοηθάει στη σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου και την παραγωγή υγιούς σπέρματος. Ένα πορτοκάλι έχει 70 θερμίδες.

Μανταρίνι

Το μανταρίνι είναι εσπεριδοειδές και μοιάζει με μικρό πορτοκάλι. Η ποικιλία που έχει κερδίσει περισσότερο τους καταναλωτές είναι οι κλημεντίνες, διότι είναι μικρές και πολύ αρωματικές. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε καροτινοειδή, στα οποία και οφείλεται το έντονο πορτοκαλί του χρώμα. Έχει χαμηλή θερμιδική αξία, είναι πλούσια πηγή καλίου και γι’ αυτό βοηθάει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Ένα μανταρίνι έχει 40 θερμίδες.

Ακτινίδιο

Είναι ισχυρά αντιοξειδωτικό, λόγω των φυτικών ινών και των ω-3 και ω-6 λιπαρών που περιέχει, άρα έχει σημαντική αντικαρκινική και αντιγηραντική δράση. Είναι γνωστό και για την υπακτική του δράση και τη χαμηλή θερμιδική του αξία, γι’ αυτό το λόγο μπορούμε να το καταναλώνουμε καθημερινά για τη θεραπεία της δυσκοιλιότητας. Ένα ακτινίδιο έχει 44 θερμίδες.

Συμπέρασμα – Θα μπορούσαμε να πούμε ότι, με σειρά θρεπτικής αξίας, πρώτο έρχεται το μήλο και στη συνέχεια το πορτοκάλι, το ακτινίδιο και το μανταρίνι, αλλά θα είμαστε πιο σωστοί αν πούμε ότι το καλύτερο φρούτο είναι η ποικιλία!

Δείτε και αυτό: Φάε βραστά αυγά για πρωινό – Μόλις δεις τα οφέλη, θα πας αμέσως κουζίνα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ