μεταβολισμός που καίει τι να φας το πρωί

Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας! Μιας και είμαστε σπίτι, είναι σημαντικό να φάμε ένα σωστό πρωινό και να κάνουμε επιλογές που θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό μας! Άλλωστε έρευνες έχουν δείξει πως αυτό που θα φας το πρωί, ο μεταβολισμός σου ναι μεν θα το κάψει άμεσα, αλλά αν πρόκειται για κενές θερμίδες, θα έχουν αρνητικά αποτελέσματα.

Ψάξαμε λοιπόν και βρήκαμε ακριβώς τι πρέπει να φας ώστε να δώσεις μια ώθηση στον οργανισμό σου. Μην ξεχνάς ότι μπορεί να είμαστε σε φάση εγκλεισμού αλλά όταν βγούμε, θα πάμε στις παραλίες. Μην αγχώνεσαι… βήμα βήμα και όλα θα γίνουν!

Ιδού μερικά σωτήρια tips:

Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων βοηθά τον οργανισμό να κάνει καλύτερες καύσεις. Επιπλέον, ρυθμίζεται ο μεταβολισμός και μειώνεται ο κίνδυνος παχυσαρκίας. Η ιδανική πρωινή επιλογή, λοιπόν, δεν είναι άλλη από το γιαούρτι! Πιες ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις (και όσο περισσότερο μπορείς κατά την διάρκεια της μέρας) και σπεύσε στην κουζίνα! Αν το γιαούρτι δεν είναι το καλύτερό σου, τότε μια ομελέτα ή μια φρουτοσαλάτα είναι ένα τέλειο πρωινό για να αρχίσεις να ενισχύεις τον μεταβολισμό σου.

Μέχρι το μεσημεριανό, κάποιος που ψάχνει έναν πιο γρήγορο μεταβολισμό θα πρέπει να έχει ήδη γυμναστεί. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, η γυμναστική πριν από το μεσημεριανό ξυπνάει τον μεταβολισμό σου και τον διατηρεί όλη την ημέρα, ενώ αν γυμνάζεσαι το βράδυ καίει μόνο το λίπος που έχεις ήδη καταναλώσει.

Συνήθως, η γυμναστική μισή ώρα πριν το μεσημεριανό είναι η καλύτερη ιδέα, γιατί από την στιγμή που το γεύμα θα φτάσει το σώμα σου είναι έτοιμο να μεταβολιστεί γρήγορα. Τρώγοντας μέσα στο πρώτο μισάωρο αφού έχεις γυμναστεί είναι απαραίτητο για να δώσει μια ώθηση στον μεταβολισμό. Το να κάνεις μισή ώρα τζόκινγκ πριν το μεσημεριανό και μετά να φας, είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις για τον εαυτό σου. Δες εδώ τι να κάνεις αν δεν είσαι τύπος που αγαπά την πρωινή γυμναστική!

Το απόγευμα καλό θα είναι να συνεχίσεις με ένα σνακ ελαφρύ, όπως φρούτο ή μια μπάρα και σειρά έχει το δείπνο! Εδώ είναι που τα χαλάμε όλοι, καθώς χαλαρώνουμε και καθόμαστε στον καναπέ. Διώξε μακριά πατατάκια και λοιπά σνακ και εστίασε σε επιλογές όπως ψάρι και κρέας με λαχανικά ή ρύζι, συνοδευόμενα πάντα από μια μεγάλη σαλάτα. Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω tips, σίγουρα θα δεις διαφορά!