πως να ψηλώσεις

Αν νομίζεις ότι δεν πρόκειται να ψηλώσεις, μπορούμε να σε διαψεύσουμε! Μπορείς, με λίγες απλές πρακτικές να κερδίσεις ύψος άμεσα. Θαύματα δεν γίνονται, θα αρκεστείς σε 1-2 εκατοστά, τα οποία όμως είναι διόλου ευκαταφρόνητα και θα ψηλώσεις χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Τι μπορείς να κάνεις:

Κοιμήσου!

Κατά τη διάρκεια της ημέρας η σπονδυλική στήλη συρρικνώνεται. Επανέρχεται αφού ξαπλώσεις και πιο συγκεκριμένα, 10 λεπτά “ανάσκελα” προσθέτουν 5 χιλιοστά ύψους.  

Κολύμπα!

Η κολύμβηση βοηθά στο ύψος. Στο νερό το φορτίο στους μεσοσπονδύλιους δίσκους και στα οστά είναι πολύ μικρότερο και η κίνηση στις αρθρώσεις πιο εύκολη. 


Τεντώσου! 
Προμηθεύσου ή βρες ένα μονόζυγο. Δεν εννοούμε να κάνεις ασκήσεις. Κάτι πιο απλό! Πιάσου απλά από το όργανο και μείνε εκεί για όσο περισσότερο χρόνο αντέχεις. Μέρα με τη μέρα η αντοχή μεγαλώνει και έτσι η διάρκεια παραμονής μεγαλώνει.

Κάνε ποδήλατο:

Η εκγύμναση με ποδήλατο έχει πολλά οφέλη, το ξέρεις! Βοηθά και στην αύξηση του ύψους αν ακολουθήσεις τη διαδικασία: Τοποθέτησε τη σέλα σε θέση που να επιτρέπει να τεντώσεις πολύ τα πόδια σου για να φτάσεις τα πετάλια.

Μην ξεχνάς τη διατροφή σου:

Θα πρέπει να είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη D και άλλα στοιχεία και βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα για να λειτουργεί ομαλά. 

Προσπάθησε να τρως μικρά γεύματα: η κατανάλωση μεγάλων γευμάτων προκαλεί παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων ινσουλίνης, η οποία αναστέλλει την απελευθέρωση της αυξητικής ορμόνης (HGH)

Διαβάστε επίσης:

Γυμναστική στο γραφείο: Φυσικοθεραπεύτρια δείχνει πως να ξεσκουριάσουμε

Γυμναστική για αρχάριους: Τι να να κάνεις για να μην τα βρεις σκούρα


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ