Υγιεινή διατροφή στο γραφείο

Δεν είναι εύκολο να τρως υγιεινά στη δουλειά. Οι συνάδελφοι παραγγέλνουν συνεχώς, δεν έχεις χρόνο να ετοιμάσεις το τάπερ σου, όλο και κάποιος γιορτάζει και φέρνει κουτιά με γλυκά. Οι πειρασμοί είναι γύρω μας κατά τη διάρκεια της εργασίας μας και πολλοί από εμάς έχουμε στο οπτικό μας πεδίο και τον αυτόματο πωλητή που περιέχει πολλές διατροφικές ατασθαλίες. Πώς μπορούμε να τρώμε υγιεινά στην εργασία μας;

Προετοιμασία γευμάτων:

Η προετοιμασία γευμάτων είναι απολύτως απαραίτητη για τη διατήρηση του σωματικού βάρους καθώς και για την αποφυγή πρόσληψης περιττών θερμίδων. Αφιερώστε λίγο χρόνο στην αρχή της εβδομάδας ούτως ώστε να έχετε άφθονο φαγητό για τις υπόλοιπες ημέρες. Η προετοιμασία γευμάτων διαρκεί μερικές ώρες και βοηθά στο να τρώτε υγιεινά καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

Φτιάξτε μερίδες για 2-3 ημέρες αλλά διαφορετικά γεύματα ούτως ώστε να μην βαριέστε. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε 2 μερίδες φασολάκια και 2 μερίδες κοτόπουλο με ρύζι. Μπορείτε να απολαμβάνετε τα δύο αυτά πιάτα εναλλάξ. Η επιλογή είναι δική σας.

Επιλέξτε απλές συνταγές

Δεν είναι ανάγκη να φτιάχνετε όποια gourmet συνταγή πέσει στην αντίληψή σας ούτε να σας βρίσκει το ξημέρωμα πάνω στην κατσαρόλα και μπροστά στο φούρνο. Η ελληνική κουζίνα έχει άπειρες επιλογές για δημιουργία πιάτων, με την εγγύηση ότι θα καταναλώνετε υγιεινά φαγητά.

Υγιεινά σνακ

Βεβαιωθείτε ότι έχετε μαζί σας σνακς. Σίγουρα, δεν υπάρχει χρόνος να τα φτιάξετε και αυτά μόνη σας, ωστόσο μερικές επιλογές είναι οι εξής:
Μπάρες Δημητριακών
Γιαούρτι με λίγα λιπαρά. Γιαούρτι με μέλι, γιαούρτι με φρούτα!
Φρούτα που μεταφέρονται εύκολα όπως μήλο και μπανάνα.
Ξηροί καρποί, φυσικά χωρίς πρόσθετο αλάτι, όπως αμύγδαλα. Στο εμπόριο κυκλοφορούν συσκευασίες με Mix Καρπών, που καλύπτουν όλα τα γούστα.
Tοστ τα οποία τα φτιάχνεις και τα απολαμβάνεις για τουλάχιστον 2 ημέρες. Προετοίμασέ τα, αποθήκευσέ τα και κάθε φορά που νιώθεις ότι πεινάς, τα καταναλώνεις. Καλό είναι να τα κόβετε στη μέση και να μην χρησιμοποιείτε βούτυρο στο ψωμί.
Όλα τα παραπάνω, μπορείτε να τα έχετε μόνιμα στο γραφείο σας και να μην τα κουβαλάτε καθημερινά. Αν η επιχείρηση διαθέτει και ψυγείο, τόσο το καλύτερο μιας και εκεί μπορείτε να αποθηκεύσετε τα γιαούρτια σας.

Προσοχή στους καφέδες και στα ροφήματα

Ένας καφές το πρωί, ένας γιατί δεν σου αρκούσε, ένας γιατί έτσι, για την συνήθεια. Θα πρέπει να προσέχεις την ποσότητα καφέ που καταναλώνεις, ειδικά όταν αυτός περιέχει ζάχαρη κάθε μορφής. Το γεγονός ότι επιλέγεις μαύρη ζάχαρη ή stevia, δεν είναι και ότι καλύτερο για τη διατροφή σου, αν υπερβαίνεις την ποσότητα. Επίσης, ανν πίνεις το καφέ σου σκέτο, ίσως υποκύπτεις στο πειρασμό για κάθε άλλους ρόφημα. Δεν έχει κανένα νόημα αν καταναλώνεις καθημερινά, αναψυκτικά, χυμούς και milk shakes. Παν μέτρος άριστον! Μπορείς να φτιάξεις ρόφημα με λεμόνι το οποίο καίει τα λίπη και σε αποτρέπει από τον καλό πειρασμό να καταναλώνεις ροφήματα με πρόσθετες θερμίδες. Διάβασε εδώ, πώς να το το φτίαξεις!

Μην ξεχνάς, να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου πίνοντας αρκετή ποσότητα νερού, ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σου.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ